X
Kutatások

Kutatások

Az OGame-ben az épületek , hajók és védelem építéséhez szükséges technológiák csoportjának gyűjtőneve a Kutatás. Minden technológiának vannak bizonyos előfeltételei - egy bizonyos szintű Kutatólaboratórium és esetleg egy vagy több további technológia. Ezután az egyetlen követelmény az erőforrások elérhetősége .

Fontos megjegyezni, hogy egy adott technológia minden szintjének kutatásához kétszer annyi erőforrás kell, mint az előző szinthez, kivéve az Asztrofizikát (ami 1,75, és az eredményt a legközelebbi 100-as többszörösre kerekítjük) és a Graviton Technológiát (amelynél minden szint háromszor annyiba kerül) .

Egy új technológiai szint kikutatásához szükséges idő az adott szint fém- és kristályköltségétől függ. A kutatási időt a bolygó Kutatólaboratóriumának szintje csökkenti .

A tudás ereje

$$\text{Time(hours)} = \frac{\text{Metal + Crystal}}{X \times 1000 \times (1 + \text{Research Lab level})}$$

X = az univerzumod sebessége, általában 1, de egyeseknél, mint például Elektránál, négyszerese.

Megjegyzés: Amikor egy Intergalaktikus Kutatóhálózat játékba kerül, az összes részt vevő kutatólaboratórium szintje összeadódik.

2. megjegyzés: A képlet használatához alapvető számológépeken, pl. egy standard Windows számológépen, oldd meg a felső és alsó egyenleteket, majd oszd el. Pl. a Plazma Technológia az 5. szintre lép az Elektrában, ami egy x4 sebességű univerzum, 7. szintű kutatólétesítménnyel: 32000+64000 = 96000 (A felső egyenlet kész)

4000 x (1+7) = 32000 (az alsó egyenlet kész) a 4000-es számnak valójában X * 1000-nek kellene lennie, mivel az univerzumunk sebességétől függően változik.

96000 / 32000 = 3 (Elektra ideje, amit az OGame rendszer számolt ki, 3 óra, tehát ebből a szempontból helyes) csak tizedesjegyekben számol (ez elég nyilvánvaló), tehát a 9 óra 36 perc 9,6-ként fog megjelenni.

Lehetőség van egy folyamatban lévő kutatás megszakítására. A megszakításkor az adott kutatási projekthez rendelt erőforrások visszakerülnek a bolygó erőforráskészletébe.

Jobban kijössz együtt

A költségek mellett a kutatás időtartama is fontos, mert egyszerre csak egy kutatást végezhet. Az összes többi kutatási tervet sorba kell helyezni. Ez az időtartam egyrészt a technológia költségeitől függ, másrészt a Kutatólabor szintjétől – minél magasabb szintű Lab, annál gyorsabban tud kutatni.

Nyilvánvaló tehát, hogy csak akkor tudja elég gyorsan aktiválni az új technológiákat, ha van egy jól továbbfejlesztett kutatólaboratóriuma. Csak így juthatsz előre a játékban. De szem előtt kell tartania, hogy kutatás közben nem tud javítani a Labon, és miközben javítja a labort, nem tud kutatni. Továbbá a különböző bolygókon lévő több Lab kezdetnek hiábavaló, mert csak egy laborban lehet kutatni, és jelenleg több Labnak nincs pozitív hatása a kutatás időtartamára.

Később ez megváltozik, amint az Intergalaktikus Kutatóhálózatot kutatod. Mostantól a laborok kombinálhatók, hogy felgyorsítsák a kutatásokat. Szintenként további Lab kombinálható; a 3. szinten már 4 labor dolgozik együtt különböző bolygókon. A Lab szintek csak hozzáadhatók, a 8. szinten lévő 4 labor megegyezik a 32. szinten lévő 1 laborral. A Kutatási Hálózat fejlesztésével a kutatási időtartamok lerövidülnek; először is, ez nagyon fontos a későbbi játék előrehaladása szempontjából, amelyben egyes technológiai szintek hetekig vagy hónapokig is eltarthatnak. Vegye figyelembe azonban, hogy mindig a Laboratórium azon szintjét veszik először a számításba, amelyről a kutatást elindítja.

Példa:
A bolygó – Kutatólaboratórium 10. szintje
B bolygó – Kutatólaboratórium 12. szintje
C bolygó – Kutatólaboratórium 8. szint Ha a C bolygón kezdi a kutatást, és 1. IRN-szintje van, az elsőként az adott bolygón lévő Laboratóriumot veszi figyelembe, majd a következő legmagasabb

elérhető laboratóriumot (tehát ebben az esetben az 1. laborszint a bolygón lesz), 20.Egy másik dolog, amire ügyelni kell, hogy a laboratóriumnak rendelkeznie kell a szükséges szinttel ahhoz, hogy az IRN-en keresztül be lehessen vonni a kutatásba. Ha rendelkezik egy 12. szintű laborral és egy 3. szintű laborral, 1. szintű IRN-vel, és elkezdi kutatni a hiperűrtechnológiát (amelyhez 7. szintű labor szükséges), a 3. szintű laboratórium nem kerül bele a kutatásba. Más szóval, 12. szintű laborral fog dolgozni, nem 15. szintű (12+3) laborral.

A tudás gyűjteménye

Összesen 16 kutatás áll a rendelkezésedre, amelyek 4 elrendezésben vannak elválasztva, és mindegyiknek megvan a maga sajátossága. Itt minden kutatást pontosítottunk és elmagyaráztunk, hogy ne indulj rossz irányba. Egyes technológiáknak csak addig van értelme, amíg el nem érnek egy bizonyos szintet, mert utána már nincs hatása. A zárójelben lévő számról ismered fel őket, amely a maximális érzékelési szintet adja meg.

A legtöbb ilyen kutatás elsősorban más kutatások vagy egységek aktiválására szolgál.

Alapkutatások

Kép leírása

Energiatechnológia

Az energiatechnológia lehetővé teszi az energiaelosztási formák kutatását, ami más kutatások és technológiák, védelmi építmények és egyes épületek számára elengedhetetlen. Az energiatechnológia további szintjei a fúziós reaktorok hatékonyságát is növelik az előállított energia mennyiségének növelésével .

Kép leírása

Lézertechnológia

A lézertechnológia lehetővé teszi a számos védelmi építmény és hajó által használt lézer alapú fegyverrendszerek kutatását. Ez a technológia az ion- és plazma alapú fegyverrendszerek kiterjesztéséhez is szükséges.

A Lézertechnológia 12. szint feletti kutatása nem ad védekező bónuszt (a védekező lézer bónusz támadás csak "fegyvertechnológián" alapul). Csak a szint feletti rangsoroláshoz járul hozzá.

Kép leírása

Iontechnológia

Az iontechnológia egy olyan technológia , amely koncentrált ionok tanulmányozásával foglalkozik. Amikor az ionok koncentrálódnak, halálos ionnyalábot képeznek. Ezen ionok tanulmányozása, azzal a szándékkal, hogy fegyverrendszereket hozzanak létre, bármely birodalmat előmozdíthat; felold egy védelmi tornyot, több kutatást és egy újabb hajót. Az iontechnológia feloldja: cirkálókat , ionágyúkat és plazmatechnológiát .

A jövőben egy olyan technikát fejlesztettek ki, amely csökkenti az épületek és rendszerek lebontási költségeit. Minden kutatási szinten a lebontási költségek 4%-kal csökkennek. A 25. szinten az épületek és rendszerek összes lebontási költsége 100%-kal csökken, ami lényegében teljesen ingyenessé teszi az épületek és rendszerek lebontási költségeit.

Kép leírása

Hiperűr-technológia

A hiperűr- technológia lehetővé teszi olyan meghajtási rendszerek kutatását, amelyek sokkal nagyobb hajókat működtetnek, és sokkal gyorsabb utazást tesznek lehetővé jobb üzemanyag-hatékonysággal. A hiperűr-technológia minden szintje 5%-kal növeli a rakománykapacitást is.

Kép leírása

Plazma technológia

A plazmatechnológia egy olyan technológia , amely a lézertechnológia és az iontechnológia koncepcióit bővíti ki a fejlettebb plazma alapú fegyverrendszerek létrehozása céljából.

A Plazma Technológia kutatása a kristály és a fém termelésének növelésére is hasznos . A fémtermelés 1%-kal, a kristálytermelés 0,66%-kal, a deutériumtermelés pedig 0,33%-kal nő a Plazma Technológia szintjének függvényében.

Meghajtó kutatások

Kép leírása

Nagyégésű Hajtómű technológia

A belső égésű motor egy olyan technológia , amely lehetővé teszi kis és nagy teherszállító hajók, könnyű vadászhajók , újrahasznosító hajók , kémszondák és lánctalpas hajók építését . Ezenkívül minden belső égésű motort használó hajó alapsebessége 10%-kal nő a belső égésű motor technológia minden szintjével.

A megfelelő hajók maximális sebességének növelése mellett bármely hajtástechnológia szintjének növelése kétféleképpen csökkentheti az üzemanyag-fogyasztást : Először is, mivel a maximális sebesség növekszik a hajtástechnológia fejlődése miatt, a játékos csökkentheti bármely olyan flotta sebességét, amelyet az említett hajtástechnológia fejlesztése érintett, és így ugyanazt a repülést érheti el ugyanannyi idő alatt, csökkentett deutériumfogyasztással . Például egy kis teherhajó kevesebb deutériumot fogyaszt, ha a maximális sebesség 90%-ával halad egy 10. szintű belső égésű hajtómű megszerzése után, összehasonlítva ugyanazzal a kis teherhajóval, ugyanazon a repülésen, ha a maximális sebesség 100%-ával halad egy 8. szintű belső égésű hajtóművel (200% - (200% * 0,1) = 180%, 8. szintű belső égésű hajtómű).

Másodszor, amikor egy hajótípus sebességét korlátozzák azzal, hogy ugyanabba a flottába más típusú, lassabb hajókat is beillesztenek, a nem normál sebességgel repülni képes hajók kevesebb üzemanyagot fogyasztanak a megfelelő továbbfejlesztett hajtástechnológiáknak köszönhetően megnövekedett üzemanyag-hatékonyság miatt. Például, ha egy Halálcsillaggal rendelkező flottában könnyű vadászgépeket használnak, a könnyű vadászgépek sebessége automatikusan csökken , így a könnyű vadászgépek a belső égésű motoros technológia minden egyes fejlesztésével a csökkent üzemanyag-fogyasztásból profitálnak.

Az Impulzushajtás 5. szintjére való fejlesztés után a Kis Teherszállító hajók alapsebessége megduplázódik, és ettől kezdve az Impulzushajtást használják a Belsőégésű Meghajtás helyett a sebesség és az üzemanyag-hatékonyság kiszámításakor.

Kép leírása

Impulzushajtás

Az Impulzushajtás egy olyan technológia , amely lehetővé teszi nehézvadászok , cirkálók , kolóniahajók és bombázók építését . Ezenkívül minden Impulzushajtást használó hajó alapsebessége 20%-kal nő az Impulzushajtás technológia minden szintjével.

A megfelelő hajók maximális sebességének növelése mellett bármely hajtástechnológia szintjének növelése kétféleképpen csökkentheti az üzemanyag-fogyasztást : Először is, mivel a maximális sebesség növekszik a hajtástechnológia fejlődése miatt, a játékos csökkentheti bármely olyan flotta sebességét, amelyet az említett hajtástechnológia fejlesztése érintett, és így ugyanazt a repülést érheti el ugyanannyi idő alatt, csökkentett deutériumfogyasztással . Például egy kis teherhajó kevesebb deutériumot fogyaszt, ha a maximális sebesség 90%-ával halad egy 10. szintű belső égésű hajtómű megszerzése után , összehasonlítva ugyanazzal a kis teherhajóval, ugyanazon a repülésen, ha a maximális sebesség 100%-ával halad egy 8. szintű belső égésű hajtóművel (200% - (200% * 0,1) = 180%-os sebesség, 8. szintű belső égésű hajtómű).

Másodszor, amikor egy hajótípus sebességét korlátozzák azzal, hogy ugyanabba a flottába más típusú, lassabb hajókat is beillesztenek, a nem normál sebességgel repülni képes hajók kevesebb üzemanyagot fogyasztanak a megfelelő továbbfejlesztett hajtástechnológiáknak köszönhető üzemanyag-hatékonyság növekedése miatt. Például, ha egy Halálcsillaggal rendelkező flottában könnyű vadászgépeket használnak, az automatikusan csökkenti a könnyű vadászgépek sebességét, így a könnyű vadászgépek a belső égésű motoros technológia minden egyes fejlesztésével a csökkent üzemanyag-fogyasztásból profitálnak .

Az Impulzushajtás 5. szintjére való fejlesztés után a Kis Teherszállító hajók alapsebessége megduplázódik, és ettől kezdve az Impulzushajtást használják a Belsőégésű Meghajtás helyett a sebesség és az üzemanyag-hatékonyság kiszámításakor.

Miután az Impulzushajtás 17. szintre fejlődik, az szemetes hajók alapsebessége megduplázódik, és ettől kezdve az Impulzushajtást használják a Belsőégésű Meghajtás helyett a sebesség és az üzemanyag-hatékonyság kiszámításakor.

A Hiperűr-hajtómű 8. szintjére való fejlesztése után a Bombázó alapsebessége megnő, és ettől kezdve a Hiperűr-hajtóművet fogja használni az Impulzus-hajtómű helyett a sebesség és az üzemanyag-hatékonyság kiszámításakor.

A bolygóközi rakéták maximális hatótávolsága az impulzushajtás technológia szintjétől is függ.

Kép leírása

Hiperűr-meghajtó

A Hiperűr-hajtómű egy olyan technológia , amely lehetővé teszi csatahajók , bombázók , csatacirkálók , rombolók , halálcsillagok , kaszások és nyomkeresők építését . Ezenkívül minden Hiperűr-hajtóművet használó hajó alapsebessége 30%-kal nő a Hiperűr-hajtómű technológia minden szintjével.

A megfelelő hajók maximális sebességének növelése mellett bármely hajtástechnológia szintjének növelése kétféleképpen csökkentheti az üzemanyag-fogyasztást : Először is, mivel a maximális sebesség növekszik a hajtástechnológia fejlődése miatt, a játékos csökkentheti bármely olyan flotta sebességét, amelyet az említett hajtástechnológia fejlesztése érintett, és így ugyanazt a repülést érheti el ugyanannyi idő alatt, csökkentett deutériumfogyasztással . Például egy kis teherhajó kevesebb deutériumot fogyaszt, ha a maximális sebesség 90%-ával halad egy 10. szintű belső égésű hajtómű megszerzése után , összehasonlítva ugyanazzal a kis teherhajóval, ugyanazon a repülésen, ha a maximális sebesség 100%-ával halad egy 8. szintű belső égésű hajtóművel (200% - (200%*0,1) = 180%, 8. szintű belső égésű hajtómű).

Másodszor, amikor egy hajótípus sebességét korlátozzák azzal, hogy ugyanabba a flottába más típusú, lassabb hajókat is beillesztenek, a nem normál sebességgel repülni képes hajók kevesebb üzemanyagot fogyasztanak a megfelelő továbbfejlesztett hajtástechnológiáknak köszönhető üzemanyag-hatékonyság növekedése miatt. Például, ha egy Halálcsillaggal rendelkező flottában könnyű vadászgépeket használnak, az automatikusan csökkenti a könnyű vadászgépek sebességét, így a könnyű vadászgépek a belső égésű motoros technológia minden egyes fejlesztésével a csökkent üzemanyag-fogyasztásból profitálnak .

A Hiperűr-hajtómű 8. szintjére való fejlesztés után a Bombázó alapsebessége megnő, és ettől kezdve a Hiperűr-hajtóművet fogja használni az Impulzus-hajtómű helyett a sebesség és az üzemanyag-hatékonyság kiszámításakor.

A Hiperűr-hajtómű 15. szintjére való fejlesztése után az Újrahasznosító alapsebessége megnő, és ettől kezdve a Hiperűr-hajtóművet fogja használni az Impulzus-hajtómű helyett a sebesség és az üzemanyag-hatékonyság kiszámításakor.

Haladó kutatások

Kép leírása

Kém technológia

A kém technológia lehetővé teszi a játékosok számára , hogy lássák más bolygók épületeit , flottáit , védekezőképességeit és kutatásait . A kémkedésküldetés sikere a két játékos kémkedéstechnológiai szintje közötti különbségtől függ . Minél magasabb a kémkedéstechnológiai szinted a célpontodnál, annál valószínűbb, hogy a kémkedésküldetésed sikeres lesz. Továbbá, ha te vagy a kémküldetés célpontja, a magasabb kém technológiai szint az ellenfeledénél nagyobb esélyt eredményez a sikeres kémelhárításra (bármely beérkező szonda megsemmisítésére).

A kémkedési technológia szintje azt is meghatározza, hogy mennyi információt kapsz egy érkező külföldi flottáról az áttekintő képernyőn.

  • 0-1-es szinten csak azt látod, hogy egy flotta közeledik.
  • A 2-3. szinten láthatod a közeledő hajók számát.
  • A 4-7. szinten láthatod, milyen típusú hajók vannak a flottában.
  • 8+ szinten láthatod, hogy az egyes típusokból mennyi van a flottában.
  • Kép leírása

    Számítógép technológia

    A számítástechnika magában foglalja a meglévő számítógépes kapacitások bővítését. Egyre erősebb és hatékonyabb számítógépes rendszerek kerülnek kifejlesztésre. A számítási teljesítmény folyamatosan növekszik, és a számítógépes folyamatok futási sebessége is növekszik. A növekvő számítógépes kapacitással egyre több flotta irányítható egyszerre.

    A számítógépes technológia minden szintje eggyel növeli a flották maximális számát. Minél több flottát tudsz egyszerre küldeni, annál több fosztogatást tudsz végrehajtani és annál több erőforrást tudsz megszerezni. Természetesen ez a technológia a kereskedők számára is hasznos , akik egyszerre több kereskedő flottát is küldhetnek. Emiatt a számítógépes technológiát folyamatosan fejleszteni kell a játék során. Ha nem vagy kereskedő, soha nem lesz szükséged 10. szintnél magasabbra a Nanite Factory- hoz .

    Az elérhető flottahelyek száma a számítógépes technológia szintje + 1, vagy a számítógépes technológia + 3, ha a Fleet Admiral megvásárlásra kerül.

    Kép leírása

    Asztrofizika

    A technológia fejlesztése lehetővé teszi, hogy több expedícióra menj és több bolygót gyarmatosíts .

    A maximális bolygószámod minden második technológiai szinttel növekszik, kezdve két bolygóval az 1. szinten (majd még eggyel a 3., 5., 7. szinten stb.). A technológia minden egyes négyzetszintjével további egy expedíciót küldhetsz a mélyűrbe, kezdve egy expedícióval az 1. szinten (majd még eggyel a 4., 9., 16. szinten stb.). Ez lehetővé teszi az expedíciók meghosszabbítását is, +1 órával technológiai szintenként, az 1. szinten egy órától kezdve. Ezenkívül a rendszerben kolonizálható bolygóhelyek a 4. (3-13), 6. (2-14) és 8. szinten (a rendszer bármely pozíciója) változnak .

    Kép leírása

    Intergalaktikus Kutatóhálózat

    Az Intergalaktikus Kutatóhálózat (IRN) egy olyan technológia, amely lehetővé teszi a különböző bolygókról származó kutatólaboratóriumok együttműködését, csökkentve a kutatási időt.

    Hogyan működik

    Az Intergalaktikus Kutatóhálózat egy olyan technológia, amely lehetővé teszi a különböző bolygókról származó kutatólaboratóriumok együttműködését, csökkentve a kutatási időt. Minden egyes IRN szint lehetővé teszi egy további laboratórium csatlakozását ahhoz a laboratóriumhoz, ahol a kutatást elkezded, így gyakorlatilag összeadva a szintjeiket a kutatási idő kiszámításához. A laboratóriumok összekapcsolása teljesen automatikus és átlátható: a játék szintjük sorrendjében egyesíti a laboratóriumokat (a legmagasabbal kezdve). Az adott technológia kutatásához szükséges minimális szint alatti laboratóriumok kizárásra kerülnek, az IRN értékétől függetlenül.

    Ahhoz, hogy működhessen, minden kolóniának képesnek kell lennie a kutatás önálló elvégzésére. Ez azt jelenti, hogy minden világnak képesnek kell lennie arra, hogy igényei legyenek az IRN-re.

    A kutatólabor, ahol a kutatás elkezdődik (a bolygó, ahol az erőforrások vannak), mindig a hálózat része. Ezért, ez néha azt jelenti, hogy a magasabb szintű laboratóriumok egyikét kell használnod a lehető leggyorsabb kutatási idő elérése érdekében.

    Az IRN rendkívül hatékony módja a kutatási idő csökkentésének, és nyilvánvalóan sokkal olcsóbb, mint egyetlen labor ilyen magasra fejlesztése. Mint ilyen, azoknak a játékosoknak ajánlott, akik sok magasabb szintű technológiát terveznek kutatni, és nem tudnak heteket várni mindegyik befejezésére.

    Nincs szükség ennél magasabb szintre (bolygószám-1), mivel nem lehet ennél több bolygód (és kutatólaborod).

    Kép leírása

    Graviton technológia

    A Graviton Technológia a technológiai kutatás csúcsa az OGame-ben. Elképesztő, 300 000 Energiapontos költségével csak az erős (vagy nagyon ravasz) játékosok engedhetik meg maguknak a kutatását, akik sikeres szövetségekhez tartoznak. Szokatlan költsége (0 fém, 0 kristály és 0 deutérium; 300 000 Energiapont) miatt a kutatási ideje 1 másodperc. Ez egy kötelező technológia a Halálcsillagok építéséhez .

    Stratégia és leírás

    A graviton egy tömeg nélküli és töltés nélküli elemi részecske. Ez határozza meg a gravitációs erőt. Koncentrált graviton-tömeg kilövésével mesterséges gravitációs mező hozható létre. A fekete lyukhoz hasonlóan ez a graviton tömeget vonz magába. Így hajókat, sőt egész holdakat is elpusztíthat. Megfelelő mennyiségű graviton előállításához hatalmas mennyiségű energia szükséges. A szükséges extra energia kinyerésének egyetlen reális módja a napelemes műholdak .

    Mivel a műholdak mennyisége rendkívül kívánatos célponttá tesz (a potenciális törmelékmező miatt ), ideális esetben egy (távoli) helyen érdemes kutatni, ahol valószínűtlen, hogy megtámadnának. Légy óvatos a többi játékossal, akik a flottád létszámának növekedését figyelik, hogy elkapják a műholdtermelésedet, és támadásra küldjék a saját flottájukat .

    Így ideális esetben a termelés és a kutatás nem tarthat tovább egy napnál. Ez egy négyes vagy magasabb szintű Nanitgyárral érhető el . Ezenkívül sok játékos magas szintre fejleszti a Hajógyárat , lényegében minden további szinttel csökkentve a Műholdak építésének idejét. Az 1. helyen lévő bolygón a műholdak mindössze 90 perc alatt előállíthatók, de ehhez egy 7. szintű Nanitgyár szükséges (összes költség: 127 millió fém, 63,5 millió kristály, 12,7 millió deutérium, 8 nap).

    A szükséges műholdak számának kiszámításához kapcsold ki az összes bányádat, vond le a teljes energiafelhasználást az alapköltségből, és oszd el ezt a műholdonkénti termeléssel azon a bolygón, amelyen a kutatást végzed. A Naphoz közelebb eső bolygóknak kevesebb műholdra lesz szükségük, mivel több napfényt kapnak. Győződj meg róla, hogy elegendő erőforrás áll rendelkezésre az összes műhold egyszerre történő megépítéséhez. Szükséged lesz egy 12. szintű Hajógyárra és egy 12. szintű Kutatólaboratóriumra is a bolygón. Legalább 3. szintű Nanitgyár is ajánlott.

    Miután elvégezted a kutatást, hasznosítsd újra a műholdakat . Kérj meg egy szövetséges tagot vagy barátot, hogy támadjon úgy, hogy egy vagy több 20%-os holdesélyt szerezz belőle, kivéve, ha már van egy holdod, vagy fel akarod adni a kolóniát. Győződj meg róla, hogy a flotta elég nagy ahhoz, hogy elpusztítsa a napkollektoraidat, de nem elég nagy ahhoz, hogy áttörje a védelmedet és elvegye az erőforrásaidat. Ennek legjobb módja, ha több hullámban támadsz, amelyek mindegyike elég kicsi ahhoz, hogy a védelmed legyőzze vagy döntetlenre hozza őket. Általában a begyűjtött kristályt fizetségként ajánlják fel (különösen, ha a védekezés veszteségeket okozott a támadónak).

    Egy másik érvényes stratégia, ha valakinek van elég valódi pénze elkölteni, az a viszonylag új áttelepítési lehetőség. Áttelepíthet egy megfelelő védelemmel és épületekkel rendelkező bolygót az 1-es pozícióba. Mivel az áttelepítés csak a napfényt érinti, ez sokkal könnyebbé teszi a graviton megszerzését. Miután a gravitont kikutattad, a terraformálók energiáját felhasználhatod egy bolygó terjeszkedéséhez. Ha még nincs holdod, ez lenne a következő lépés. Ne feledd, hogy az áttelepítés CSAK az 1-3, 4-12 és 13-15 tartományokban lehetséges. Tehát a Graviton kutatás szempontjából az 1-es pozícióba áttelepíthető legnagyobb bolygó egy 3-as bolygó, ezért nem tudnád használni a fő bolygódat. Két áttelepítés 480 000 sötét anyagba kerülne , így hacsak nem vásárolod meg a sötét anyagot valódi pénzért, túl sokáig tartana ennyi sötét anyag természetes úton történő összegyűjtése.

    Egy másik módszer valódi pénzzel az lenne, hogy elegendő erőforrást takarítasz meg a műholdak megépítéséhez , majd a félidős és befejezési opciókat használva azonnal megépíted a műholdakat. Ezeket aztán vagy megsemmisítheted egy holdért, vagy eladhatod a Hulladékkereskedőnek az erőforrások egy bizonyos százalékáért. Ezzel a módszerrel lehetséges befejezni a kutatást és selejtezni a műholdakat , mielőtt bárki észrevenné és megtámadná őket.

    Egy másik lehetőség, hogy a DETroid tárgyakat a piacon szerzik be, és azokat felhasználják a műholdak előállításához szükséges idő szinte teljes kiküszöbölésére.

    Érdekességek

  • Teljesen haszontalan, de érdekes számítások azt mutatják, hogy egy 58(59)-es szintű naperőmű biztosítja a szükséges 300 000 energiát. Ehhez azonban körülbelül 10⁻⁹ fémre és 5* 10⁹¹ kristályra lesz szükség, és körülbelül 300 000 000 órát vesz igénybe a felépítése (0. szintű Robotikai Gyárban). Ez 34224 évet jelent. Mindig lehet 342 generációnyi ember a fiókodban :), csak előtte mindenképpen üzenj az adminoknak! :P.
  • A 2. szintű Graviton Tech 900 000 energiát használ, de teljesen haszontalan, hacsak nem akarsz dicsekedni (bizonyos körökben minél magasabb gravitációs technológiával rendelkezel, annál jobb OGame játékos vagy).
  • A 3. szintű Graviton Tech 2,7 millió energiát használ.
  • Harci kutatás

    Kép leírása

    Fegyvertechnológia

    A fegyvertechnológia növeli mind a hajók , mind a védelem fegyvereinek erejét . Minden szint az alapérték 10%-ával növeli ezeket. Minden fejlesztés a bolygóközi rakéták erejét is javítja .

    A fegyvertechnológiát a flotta méretének növekedésével együtt kell frissíteni. Hasonlítsd össze a fegyvertechnológia fejlesztésével elért fegyvererő-növekedést a több hajó építésének költségeivel, és válaszd az olcsóbbat, de azt is vedd figyelembe, hogy a kutatási eredményeket nem lehet megsemmisíteni, míg a hajókat igen.

    A fegyvertechnológia kevésbé fontos a Halálcsillag flották számára, mivel egyetlen csapással könnyedén elpusztítanak bármilyen célpontot, kivéve egy másik Halálcsillagot. Még a Nagy Pajzskupola (a Halálcsillagok után a második legtartósabb egység) is legalább 100 szinttel magasabb Pajzs és Páncél technológiát igényelne, mint a Halálcsillag fegyvertechnológiája, hogy esélye legyen a túlélésre, ami soha nem fog megtörténni a játékban

    Kép leírása

    Pajzs Technológia

    A pajzstechnológia új módszerek kutatását foglalja magában, amelyekkel energiával lehet ellátni a pajzsot, ezáltal hatékonyabbá és erősebbé téve azt. Minden kifejlesztett szint az alapérték 10%-ával növeli a pajzsok hatékonyságát.

    Az Árnyékolási Technológia kutatásának egyik legfontosabb oka a Pattogási Hatás , ami egy olyan kivételre utal a harcban, amikor egy adott hajó támadása kevesebb, mint egy adott védő pajzserejének 1%-a.

    Kép leírása

    Páncéltechnológia

    A Páncéltechnológia elengedhetetlen része a birodalmad építésének. Minden alkalommal , amikor fejleszted a Páncéltechnológiádat, a flottád és a védelmed alappáncélzatának 10%-át hozzáadod , így ez egy nagyon fontos technológia a kutatáshoz. Mivel a fém a legbőségesebb erőforrás az univerzumban, könnyen hatalmas készleteket lehet felhalmozni, ami lehetővé teszi a játékos számára, hogy magas szintre fejlessze ezt a technológiát. Ez az egyetlen olyan kutatási technológia, amely csak fémet használ, ezért tartalék fémet lehet tárolni a kutatás megkönnyítése érdekében.

    Utoljára frissítve: