X

Prémium funkciók

A sötét anyag tárolása csak néhány éve lehetséges, és még mindig sok erőfeszítést igényel. A sötét anyag kinyerésére használt módszerek összetettek és kockázatokkal teliek.

A sötét anyag nem elcserélhető erőforrás; azonban felhasználható infrastruktúra építésére? A 4.0-s verzió megjelenése óta a sötét anyag felhasználható 10%, 20% vagy 30%-os erőforrás-növekedés vásárlására, valamint a hajógyárban épülő fejlesztések, kutatások és hajók/védelmi építmények felére csökkentésére/befejezésére.

Az 5.7.0-s verzió a tárolók 10%-os és 50%-os, valamint 10 milliós egységáronként is vásárolhat erőforrásokat.

A Sötét Anyagot nem lehet más játékosokkal elcserélni, és nem lehet ellopni tőled raid során. A kémkedési jelentésekben nem láthatod, hogy egy játékosnak mennyi Sötét Anyaga van.

A sötét anyag ismeretlen összetételű anyag, amely nem bocsát ki vagy veri vissza elegendő elektromágneses sugárzást ahhoz, hogy közvetlenül megfigyelhető legyen, de jelenléte a látható anyagra ható gravitációs hatásokból következtethető. Mint ilyen, nagyon ritka és értékes anyag az univerzumban.

Felhasználás

Különböző fejlesztések vásárlására szolgál a játékmenet javítása érdekében, ezek a következők:

Beszerzés
Négyféleképpen lehet sötét anyagot szerezni:
  • 1. Sötét anyagot vásárolhatsz az OGame weboldalán.
  • 2. Vásárolj sötét anyagot Buddy Pontokkal
  • 3. Sötét anyag beszerzése SponsorPay ajánlatokon keresztül
  • 4. Sötét anyag megszerzése expedíció segítségével

A Dark Matter az OGame-en keresztül vásárolható meg hitelkártyával, PayPal-lal, telefonhívással, SMS-ben, banki átutalással, paysafecarddal, Moneybookers-szel, ClickandBuy-jal, Ukash-sal, SponsorPay-jel, kuponnal és számos más helyi fizetési lehetőséggel (országonként eltérő). Ráadásul a Dark Matterrel nem vagy előfizetéshez kötve. A Dark Matter soha nem jár le és nem tűnik el, ha egyszer megvásároltuk/megtaláltuk, örökre ott van.

Áthelyezés

Az áthelyezés vagy áthelyezés lehetőséget ad arra, hogy a bolygódat és a holdadat új pozícióba helyezd.

Az áthelyezés lehetővé teszi, hogy bolygóidat egy másik, általad választott távoli rendszerben lévő pozícióba helyezd át.

A tényleges áthelyezésre először 24 órával az aktiválás után kerül sor. Ez idő alatt a szokásos módon használhatod a bolygóidat. Egy visszaszámláló mutatja, hogy mennyi idő van még hátra az áthelyezésig.

Miután a visszaszámlálás lejárt és a bolygót át kell helyezni, egyik ott állomásozó flottád sem lehet aktív. Ekkor semmi sem lehet építés alatt, semmi sem javítva, és semmi sem kutatás alatt. Ha a visszaszámlálás lejárta után még aktív építési feladat, javítási feladat vagy flotta van, az áthelyezés törlésre kerül.

Sikeres áthelyezés esetén 240 000 Sötét Anyag pontot számolunk fel. A bolygók, az épületek és a tárolt erőforrások, beleértve a Holdat is, azonnal áthelyezésre kerülnek. A flottáid automatikusan az új koordinátákra utaznak a leglassabb hajó sebességével. Az áthelyezett holdra vezető ugrókapu 24 órára inaktívvá válik.

Néhány tény róla

  • mind a bolygó, mind a Hold elmozdul
  • A bolygón és a Holdon lévő hajók az új helyszínre utaznak (deutériumköltségek nélkül)
  • Az áthelyezés elindít egy 24 órás időzítőt, és az időzítő végén a bolygó átkerül
  • A bolygó és a hold csak akkor mozdul el, ha nincs aktív épület vagy folyamatban lévő kutatás, és nincs új kolónia a kiválasztott pozícióban.
  • Ha az időzítő zöld, a bolygó elmozdul, ha a bolygó áthelyezése sikertelen, az időzítő pirosra vált.
  • Ha az összes flottamozgás, építés és/vagy kutatás befejeződik az időzítő lejárta előtt, az időzítő visszavált zöldre, és a mozgás végrehajtódik.
  • Például, ha van egy flottamentésed, aminek a visszatérése/épületbefejezése/kutatása 17 óra 38 perc múlva ér véget, és az áthelyezésed 17 óra 45 perc múlva történik meg, akkor a műveletek az áthelyezési időzítő lejárta előtt végrehajtódnak, és az áthelyezés megtörténik.
  • Ha a bolygó az intergalaktikus kutatóhálózat része, de a kutatás egy másik bolygón kezdődik, az nem fogja zavarni a mozgást
  • 24 óránként csak egyszer próbálhatsz meg bolygót mozgatni (még akkor is, ha sikertelenül).
  • több bolygó is mozoghat egyszerre
  • A Holdon lévő ugrókapu a mozgás után 24 órára deaktiválódik
  • A beérkező támadó/támogató flotta nem fogja blokkolni a mozgást, a flották az üres pozíció elérése után visszatérnek.
  • csak üres pozícióba lehet lépni
  • A hőmérséklet és a bolygó képe megváltozik, a bolygó mérete változatlan marad.
  • Egy sikeres letelepítés 240 ezer Sötét Anyagba kerül .

Tisztek

Az OGame 5 tisztet és egy parancsnokot kínál, mindegyik Sötét Anyag díj ellenében érhető el . A tisztek a Tiszttoborzás menüpontban találhatók, amely a jobb felső sarokban található.

Néhány játékos határozottan ellenzi a tisztek alkalmazását – egyesek olyan mértékben, hogy könyörtelenül támadnak, ha felfedezik, hogy egy játékos tisztet használ (amennyire a zaklatási szabály megengedi). Néhány tisztellenes szövetség is létrejött azzal a kizárólagos céllal, hogy megtámadják a tiszteket használókat. Vannak, akik olyan eszközöket is létrehoztak, amelyek segítenek a tisztek felderítésében. Bár szinte lehetetlen észrevenni, hogy valaki egyáltalán használ-e tiszteket.

A Parancsnok pozíció meghonosodott a modern hadviselésben. Az egyszerűsített parancsnoki struktúra miatt az utasítások gyorsabban végrehajthatók. A Parancsnokkal áttekintheted az egész birodalmadat! Ez lehetővé teszi olyan struktúrák kidolgozását, amelyek egy lépéssel közelebb visznek az ellenségedhez.

Ár: 10 000 sötét anyag hetente, vagy 100 000 sötét anyag három hónapra.

A flottaadmirális tapasztalt háborús veterán és képzett háborús stratéga. A legkeményebb csatákban is képes áttekintést adni a helyzetről, és pillanatok alatt kapcsolatba lépni beosztott admirálisaival. A flottaadmirális emellett képzett számítógépes programozó is, aki vészhelyzetben két további pozíciót szerezhet harci flottái irányításához.

A Flottaadmirális 2-vel növeli a flottahelyek maximális számát.

Ár: 5000 sötét anyag hetente, vagy 50 000 sötét anyag három hónapra.

A Mérnök az energiagazdálkodás és a védelmi képességek specialistája. Béke idején növeli a kolóniák energiáját, biztosítva az energia egyenletes eloszlását az összes hálózaton. Ellenséges támadás esetén azonnal az összes energiát az összes védelmi mechanizmushoz irányítja, elkerülve a végső túlterhelést, ami alacsonyabb védelmi veszteségeket eredményez a csata során.

A Mérnök akár 85%-kal is megnöveli a védelem újjáépítését egy csata után, és 10%-kal növeli az energiát .

Ár: 5000 sötét anyag hetente, vagy 50 000 sötét anyag három hónapra.

A geológus az asztrominerológia és a kristálytan szakértője. Segíti a kohászati ​​és kémiai csapatait, valamint gondoskodik a bolygóközi kommunikációról is, optimalizálva a nyersanyagok felhasználását és finomítását a birodalomban. A legmodernebb földmérési berendezéseket használva a geológus képes megtalálni az optimális bányászati ​​területeket, 10%-kal növelve a bányászati ​​termelést.

A geológus minden bolygón 10%-kal növeli a fém , kristály és deutérium termelését, de ez nem befolyásolja az alapjövedelmet.

Úgy tűnik, ez az a tiszt, ami a "tisztgyűlölőket" a legjobban felháborítja, mert pénzért cserébe forrásokat kínál.

Ár: 12 500 sötét anyag hetente vagy 125 000 sötét anyag három hónapra.

A Technokraták céhe zseniális tudósokból áll, akiket mindig olyan birodalomban találhatsz, ahol minden emberi logika megkérdőjelezhető. Évezredek óta egyetlen normális ember sem törte meg egy Technokrata kódját. A Technokrata jelenlétével inspirálja a birodalom kutatóit.

+2 kémkedési szint a szondáknak, 25%-kal kevesebb kutatási idő. A kémkedési szintet ez nem befolyásolja.

A kutatási idő csökkentését a kutatás megkezdésekor számítják ki. Ez NEM befolyásolja a folyamatban lévő kutatást.

Ár: 10 000 sötét anyag hetente, vagy 100 000 sötét anyag három hónapra.

Parancsnoki testület

Ez a csomag nem csupán egyetlen specialistát, hanem egy egész stábot biztosít. Az egyes tisztek összes hatását megkapod, valamint további előnyöket, amelyeket csak a teljes csomag biztosít. Míg a stratégiailag képzett parancsnok őrséget tart, a tisztek az energiagazdálkodásért, a rendszerellátásért, az erőforrások biztosításáért és a finomításért felelnek. Ezenkívül folytatják a kutatást, és harci tapasztalataikat az űrcsatákban is kamatoztatják.

A Parancsnoki Törzs megvásárlásakor az összes tisztet biztosítja, és ugyanannyiba kerül, mintha az összes tisztet külön-külön vásárolnád meg. Minden tiszt egyéni hatásain felül a következőket biztosítja: +1 flottahely, +1 kémkedési technológiai szint, +2% akna- és energiatermelés, valamint további jutalmak gyűjtését teszi lehetővé. Aktívvá válik, függetlenül attól, hogy közvetlenül vásárolod meg, vagy az összes tisztet külön-külön vásárolod meg. Sötét Anyagot lehet megtakarítani, ha bármelyik tisztet megszerzed a Jutalmak közül, és csak a hiányzókat vásárolod meg.

Kereskedés